hej

Hade tänkt att somna tidigt ikväll. Men icke, det står en jävla massa fulla människor utanför mitt fönster, de försöker sjunga YMCA (jättehögt) och uppmanar varandra till att hångla. Det hade nästan varit okej ifall de varit 13 år gamla, men skulle tippa på att de är kring 30... Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta... Känner mig väldigt bitter idag/ikväll.

Såg på film förut, men jag kunde inte koncentrera mig utan istället satt jag mest och tänkte på hur extremt tråkigt det är att se på film själv och så satt jag och reflekterade kring varför man bestämmer sig att skriva svenska subtitles till en engelsk film när man är sjukt dålig på engelska och på att stava på svenska... Kul liv, skönt att jag inte alls är lättirriterad och sjukt negativ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0