Why trust anything that bleeds for five days and doesn't die?

^Cornelia föds.

Hejsan hoppsan. Målet med dagen var att råplugga. Jag pluggade lite hos Cornelia men glömde spara. Hade även skrivning imorse, har en väldans ångest över att jag misslyckades med uppgiften. Råkade skriva något som kunde liknas med en lång krönika istället för en debattartikel, som typ varje gång. Nu blir det The Big Bang Theory tills jag somnar och förhoppningsvis drömmer om Sheldon. 


Jag önskar att dina smygnarcissistiska tankar stämde.
Att allt är på grund av dig. Men du har fel. Det är så mycket mer.
Det är så mycket större och mer betydelsefullt...
Mer än vad du någonsin kommer att vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0