Bazinga!

Hemma igen, ganska skönt även om Grundsund var sjukt värt. Klockan sex imorse satt vi på en brygga och allt kändes bara så värt. Jag har återigen kommit fram till hur mycket jag hatar Trollhättan och att jag tänker flytta så snart jag kan... Alltså efter studenten. Jag har insett att jag i stort sett kan flytta vart fan som helst och göra vad fan som helst bara jag kommer härifrån, haha. 

För övrigt gillar jag att jag blir brun så sjukt snabbt. Jackpott i genpoolen. Dock att vi inte kunde sola idag för att det blåste alldeles för mycket. Imorgon kanske?

Bläh, nu är jag sjukt trött då jag bara sovit en timme imorse. Ska kolla lite Big Bang Theory nu. 

Hur vet man att man glömt något om man inte minns det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0