Borde skaffa en väderblogg.

Det har varit vår idag. Det har varit underbart väder idag. Verkligen. Var på strandgatans uteservering förut. Det kändes så jävla sommar. Sen kollade jag SMHI. Nu hatar jag allt.


Nog för att det är SMHI vi talar om, men om det snöar igen så kommer jag att få ett nervöst sammanbrott och få akut melankoli. Fast är lite lugnare efter att ha kollar yr.no som brukar ha lite bättre koll, de säger att det inte ska snöa. Fast att det ska vara pissigt fittväder ett tag framöver... Trodde verkligen att det höll på att vända. Jag borde sluta kolla vädret så ofta, blir ju bara deprimerad.

Det enda jag vill är flytta ifrån det här jävla skitlandet. Funderar på att skita i högskola och allt det där efter gymnasiet och bara fly landet, jobba som bartender i något varmt land och bara leva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0