Catch me.

Satt på balkongen under dagens soltimmar. Det var skönt. Fick lite färg, väldigt lite, men det var så mycket bättre än ingen. Jag är sönderstressad. Insåg snart hur kort tid det är tills betygen sätts i förhållande till hur mycket jag har att göra. Den här veckan kommer jag vara tvungen att plugga på riktigt, vilket jag visserligen säger varje vecka men nu menar jag det. Vill verkligen inte behöva spendera hela lovet på att plugga och vara stressad. 

Det är okej att blunda för verkligheten
När saker är som de är
Men du är så blind att du inte längre ser
Vem du egentligen är
Att du inte förstår att saker inte löser sig
Utan att du anstränger dig
Jag har slutat att bry mig om den du tror att du är
Tills du förstår
Att saker inte längre är som förr

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg.

2011-04-11 @ 10:41:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0