Ge mig musik nu, pronto, dirr!

Letar ny musik såhär på vårkanten. ALLA som ser det här måste skicka mig lite musik. Skicka till min inbox på spotify, ifall ni inte har mig som kontakt på spotify så får ni ta och länka i kommentarsfältet! Jag lyssnar på i princip alla musikgenrer så länge musiken är bra! Så skicka allt ni tycker är bra, spelar ingen roll ifall ni tror att jag redan har hört det eller ifall ni tror att jag inte kommer att tycka om det. Skickaskickaskickanununununu! Genast, pronto, dirr! (eller när ni känner att ni har tid)

Får jag över 200 låtar (där jag tycker att minst 50 är bra) kommer jag att byta bloggdesign till något lite finare. Kommer även att byta header.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0