Fin rubrik.

Produktiviteten flödar! Kanske. Jag har igår kväll och idag pluggat mer än jag gjort sammanlagt sedan senaste matteprovet, ändå var jag inte i skolan idag. Hade ju tänkte att plugga mer ikväll, men självklart får jag världens rackabajsarhuvudvärk. Min hjärna är överhettad. Har även hunnit träffa Jesper under dagen... Egentligen har jag inte alls pluggat så mycket som det låter... Men lite i alla fall. Tror att det är på grund av att de vänner som brukar underhålla mig via skype om kvällarna är bortresta. Haha. 

Nu måste jag skynda mig och skriva klart en sak innan jag spyr av smärta. Känns verkligen som att huvudet exploderar när som helst.


Sexig och ledsen kvinna utan smink i nytvättat hår.

För övrigt har jag kommit fram till att "sliddjur" kan vara den fulaste benämningen för kvinnor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0