Farlig fiskmås.

I fredags hade min käre numera 18-åriga vän Frida kalas. Det var trevligt! Tror jag. Haha! Nej men det var grymt om man bortser från vissa saker. Haha, det blev lite konstigt och jag ville avlida när jag vaknade nästa morgon. Det var ju inte sådär jätteparty att åka bil till kusten bakfull. Bilder kanske kommer, glömde kameran hos Frida, vet inte riktigt vad det är för bilder.

Är för övrigt i Grundsund nu med Cornelia och Filippa, sjukt mysigt. Vi kommer väl hem på tisdag eller något. Det är sol och allt är sådär lagom fint. Det är underbart att inte vara i Trollhättan, att det är vår och att det är lov. Klagar fan inte. 

Nej, om man inte skulle ta och sola lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0