Att gilla läget när läget är bra.

Jag tror faktiskt att jag kan säga att den här dagen har varit den bästa på hela året. Vet inte om det tyder på att jag har haft en jävligt bra dag eller att det här året inte riktigt haft några riktigt bra dagar än så länge. Jag har egentligen inte gjort något speciellt idag. Jag har mest legat i solen och känt att livet har sina underbara stunder. Jag har solat och blivit brun, legat och bara filosoferat och jag har umgåtts med människor jag tycker om. Mer än så krävs det nog inte för att jag ska vara lycklig, i alla fall inte när det är precis i början av den riktiga värmen. Sen att det är utanför Trollhättan gör allt ännu bättre.

Jag har inte sminkat mig, plattat håret eller över huvud taget brytt mig om hur jag ser ut sedan jag kom hit och det känns så otroligt skönt. Det som dock känns lite jobbigt är att det verkligen känns som att det är sommarlov då det varit så sjukt varmt och vi bara tagit det lugnt och haft det sådär överdrivet mysigt men att vi måste tillbaka till skolan i sju veckor innan det blir sommar på riktigt. 

Har verkligen insett hur plågsam vintern är men att anledningen till att man över huvud taget orkar ta sig igenom den är dagar som denna. Känner att det kanske var värt det nu... Kanske.

Åh, livet är så underbart just nu... Om man bortser ifrån att jag tänkte plugga lite nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0