Vem fan är måtta och varför skulle mina vänner vilja dricka med honom?

Hehe, igår var... Intressant. Dagen började ju med att jag, bakfull åkte till Göteborg och såg Keen och Agumm när de var modeller på en modevisning på NK, grymt. Chillade lite i Göteborg, åkte hem, åt därefter började kvällen.

Det hade kunnat vara riktigt roligt ifall jag inte hade haft feber och ont överallt... och haft mer alkohol då. Vi var först hos Cornelia, mycket fint, redan där dog måtta för ett flertal av mina vänner. Sedan drog vi till en annan fest, sjukt mycket folk, mycket folk som inte är "my kind of people" uh. Speciellt inte när jag är sjuk och nykter. Well, orkade inte stanna på den festen speciellt länge utan Moa, Lundskog, Tobbe och jag GICK till stan... Det tog typ två timmar för mig att komma hem, det skulle kunna ha tagit en halvtimme ifall inte pojkarna varit så fulla att de inte lyckades gå mer än tjugo meter åt gången utan att stanna eller lägga sig ner. Det var roligt, kallt och jobbigt på samma gång. Jag är ändå glad över att jag inte drack igår, för att jag hade inte orkat vara bakfull en morgon till, inte heller vakna pisstidigt utan att ha sovit en gång till. Såatteh, fina greyer. Det var bara inte min dag.

Ikväll ska Honken och jag hem till Jesper och se på Antichrist, fint! Nu måste jag torka och platta håret ifall ni vill veta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0