Vaginaboob

Kommer få IG på provet imorgon. Men jag orkar verkligen inte läsa om litteraturhistoria från antiken, jag har försökt men det går inte så bra. Tänker bara på i fredags, då jag högst troligt fick mitt första IG på ett läxförhör i hela mitt liv, om man räknar bort franskan i grundskolan som jag inte tycker räknas då jag de få gångerna jag faktiskt gjorde prov m.m. där inte brydde mig alls om vad jag svarade. Jag har aldrig legat så dåligt till i skolan som jag gör nu, aldrig. Imorgon eftermiddag måste jag skriva ett helt jävla personporträtt också och jag har inte ens en intervju, känns fint. 



Tror detta var första uppgiften jag gjorde på måg. 
Haha, kollat igenom bilder jag tog i skolan förra året... Fint... Eller nej, så jävla fula foton... Men det var innan jag började hata medielektionerna allt för mycket.

262 dagar
Åtta månader och 20 dagar
Ca. 62688 timmar
Då är det sommarlov... Mhm.

88 Dagar till vinterlovet... Hatar vinter, gillar... behöver lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0