Kallt

Göteborg igår, att gå på museum var fett tråkigt, speciellt fotoutställningen då den inte fångade mitt intresse över huvud taget, tråkiga bilder och nu måste jag tydligen skriva en artikel om skiten på min fritid... I helgen. Teatern var väl okej. Sushin var god och jag blev så mätt att jag trodde att jag skulle spy. Brände 400 spänn och det enda vettiga jag köpte var en tröja och en tisha. Rökte en ko. Åkte bössen. 

Idag orkade jag mig upp till skolan i tid, trots att jag var jättetrött efter gårdagen då vi kom hem så sent som typ kvart över elva!!!! Eller va? Aja, slutade jättetidigt, var på skitmöte, stan, chilla. 

Ska duscha nu. Sedan kanske plugga.

För övrigt börjar det fan bli kallt och grejer! INTE OKEJ ALLS!
Nollgradigt när jag gick till bussen imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0