Tidal


Jag förstår inte hur. Det var typ så jag svarade på alla frågorna.


Har de sötaste vännerna någonsin... eller? Haha.


Nätter.

Ni förstår inte hur frustrerande det är att inte ha photoshop, ska installera det snart... När jag orkar, haha. 
Imorgon blir det Göteborg med skolan. Ska inte bli så roligt som alla säger. Att gå på museum är faktiskt inte roligt alls... Speciellt inte när man ska på två stycken i rad, men efter det blir det teater vilket kan vara ganska underhållande. Vi kommer hem först vid elva till Trollhättan igen, så hela dagen försvinner ju när jag egentligen måste plugga, joy. MEN... MEN! Jag ska fan äta sushi imorgon vare sig jag vill eller inte för att jag har peppat det i flera veckor nu... Varje dag... Haha, helt seriöst. 

Förut blev jag arg, det var konstigt. För att jag bara satt utan att göra någonting alls... Sedan blev jag plötsligt jättearg och började tänka på hur mycket jag hatar vissa människor, vissa händelser, vissa uttalanden och en massa saker. Blir så trött. 
Jag är en narcissistisk pessimist.


För övrigt vet jag inte hur jag mår längre, jag har så mycket olika känslor som blandar sig i en stor smet, en stor homogen lösning, kan omöjligt urskilja de enskilda beståndsdelarna. Jag vet inte längre vilken känsla som dominerar, inte heller vilka som bör prioriteras. Jag vet knappt någonting längre. Jag är djupt förvirrad.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0