Häehäehäe

Vaknade av att min bror stod i dörröppningen till mitt rum. Fann situationen väldigt udda då jag sov hemma hos min mor och han har aldrig varit här förut, men haha, fint. Efter en stund med min bror insåg jag att han inte visste vad pokémon var, helt otroligt! Var självklart tvungen att lära honom... Det var ju chockerande att han som delvis är av mitt eget kött och blod inte hade en aning om att pokémon existerade. Hahah, sjukt! Det var ju typ min värld när jag var liten.

Är lite småsur över att jag blev väckt redan vid tolv... Nu är jag trött som fan då jag somnade på morgonen vid nio eller något och jag måste verkligen plugga idag då jag har prov imorgon, bläh. Kollade på filmen Troja förut, SHIT BITCH, tänkte att jag skulle få en liten överblick över Illiaden och Odyssén jag har nog aldrig varit så rastlös och uttråkad i hela mitt liv, den var över tre timmar lång och jag trodde att jag skulle avlida. DAMN. Haha, nu ska jag duscha, chilla och skita i allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0