SÄH

Lite dumt att jag fortfarande är vaken, ännu dummare att jag inte ens försöker göra någonting åt saken. Kan verkligen inte sova. Dummast är nog att jag inte ens pluggat, borde gjort läxor tills tisdag eftersom att jag kommer vara alldeles för trött för att göra de imorgon... Verkligen. Om jag inte knarkar kaffe och powernapar.

Bläh. Så var har jag ens gjort i natt? Försökte klippa bort det av mitt hår som är mest slitet, men insåg att jag skulle behöva klippa bort typ halva mitt hår för att få bort det värsta... Så det gick inte så bra... Jag kommer att vara flintskallig till nyår eller något. Så har jag läst lite bloggar och lyssnar på musik, alltså ingenting meningsfullt över huvud taget. Kommer vara helt jävla död i skolan imorgon. 

Mitt liv är verkligen på TOPP atm. SÄH.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0