What's nurtures us makes me weaker.

HEJ. Jag är så trött på måndagar att jag vill spy. Skämtar inte ens. 
Tror att jag ska till pappa sen, känner att jag behöver skälla en del på honom på grund av ett par ganska uppenbara anledningar. Angående mitt hår så klippte jag det inte i natt, utan jag bara funderade på det. Anledningen till att mitt hår blir kortare istället för längre är helt enkelt för att det är så jävla slitet, det har även blivit smått immunt mot min plattång och strejkar lite. 



Har en massa läxor till imorgon som jag inte orkar göra. Bläh. Tänkte göra det i natt... Ni vet under den tiden normala människor sover och jag ligger och gnäller över att jag är trött utan att ens utnyttja tiden till någonting vettigt bara för att jag är så trött. Wuäh. 

Neh, nu ska jag göra mig lite kaffe och fortsätta gnälla på allt och inget.

Btw, jag erkänner att jag nästan aldrig kommenterar andras bloggar, men nu är det så att jag har en massa läsare som jag inte vet vilka det är, så det skulle faktiskt vara trevligt ifall ni kommenterade med ert namn så att jag vet på ett ungefär, inte för att jag hade gjort det... Men tjaa... Gör det ifall ni känner för det helt enkelt! Egentligen förstår jag inte ens hur det finns folk som orkar läsa, mitt liv är jätteointressant för folk som jag inte är bra kompis med...

Kommentarer
Postat av: Frida

MEIN NAME IST Frida!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (eeh, följer bara order! :) )

2010-09-17 @ 14:47:14
URL: http://soulmeetsbody.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0