Tired of fighting.


Saknar den tiden jag faktiskt orkade bry mig om hur jag såg ut på offentliga platser, den tiden jag fick ångest att vara ute med smålockigt hår... Den tiden är över. 

För övrigt hatar jag bussar, bussar som folk har spytt i, människor, äldre människor, äldre människor som är fulla, fulla äldre människor som åker buss, när man måste befinna sig i en buss där någon har spytt med fulla äldre människor som får bussen försenad för att det HELT OTROLIGT att man ibland får betala 52 kronor för att åka nattbuss och pratar abnormalt högt. Hatar folk. 

Varit fett opepp hela kvällen, höehöe. Druckit för mycket kaffe för mitt eget bästa... Kommer dröja ett tag innan jag somnar. 

Varför är inte du här?
Muse – Dead Star
Nedrans bra låt! Får mig alldeles sådär känslosam och grejer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0