There's some words I'd like to say.

Kära vänner och bekanta... Eller någonting. Jag har ingenting att säga.
Skoldagen var extremt lång, jag var extremt trött och jag vill nästan gråta av lycka när jag tänker på hur skönt det ska bli att vara ledig imorgon. Verkligen. Ska chillaxa stenhårt.

Är arg över att jag inte har några pengar för tillfället... Alls... och det är drygt två veckor kvar till studiebidraget. Vet inte riktigt hur jag ska klara det, men det löser sig väl... Kanske.

Bläh, jag orkar inte.

Btw, kan inte någon se Resident Evil: Afterlife i 3D med mig?

Kommentarer
Postat av: Becka

Nice blogg :-D

2010-09-14 @ 23:25:05
URL: http://rebeckaeriiiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0