Smutta mutta.

Detta är mitt 998:e inlägg här på bloggen. Känns konstigt, men ändå bra. Jag älskar att blogga då det är ett fint tidsfördriv och jag får skriva av mig när jag känner för det. Dessutom är det sjukt roligt att sitta och läsa gamla inlägg och se gamla bilder, verkligen. 

Kollade igenom blogginlägg som var skriva i september förra året och insåg hur mycket mitt liv förändrats sedan dess, det var på den tiden jag gick i skola i Göteborg och knappt umgicks med folk här... och nu är jag nästan bara med folk härifrån. Vet inte riktigt vad jag ska tycka om det, det är ju inte så att jag inte tycker om mitt liv nu men det känns bara lite sorgligt att jag fastnat lite här i Trollhättan. Eller mja, ska visserligen till Göteborg imorgon och är där inte alls för sällan, men ändå. Huehue. 

Ska nog till Köpenhamn med mina coola vänner i mitten av Oktober! Fintfintfintfint! Jag är pepp! Egentligen har jag inte råd men får väl råna mitt stackars sparkonto igen, haha, kommer inte ha pengar alls när jag är 18...


Sötchey, haha, från i vintras.
Undrar jättemycket vart den t-shirten tog vägen...
Antog att det var en av de jag förstörde med kaffe när skolan hade mördarlock på kaffemuggarna...
Ser förövrigt att mitt hår har växt mer än vad det känns som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0