Rape-face

Var i Göteborg idag, mycket trevligt minsann! Haha, jag var för trött för att ta någonting alls seriöst. Men det var bara roligt i alla fall... På tågresan hem kanske jag gick lite för långt, men eh...

Men gissa vad jag gjorde idag! Jag åt sushi... Vegsushi, det fanns inte så mycket att välja på men det var faktiskt inte så äckligt som jag föreställt mig, eller som det var sist jag åt det, för typ sex år sedan, haha. FETT J. Eller ne. Men ah, det var gott. Man ser så sofistikerad ut när man äter sushi, haha, det var väl mest därför jag åt det... och för att mina vänner åt och jag så fort jag får lite pengar så slösar jag bort de... Det är som ett tvångsmässigt beteende, som att jag hade en traumatisk pengarelaterad upplevelse när jag var liten så att jag nu har ett behov att göra mig av pengar så fort jag har de. 

Nu ska jag vara ascool och fortsätta umgås med Angelica för att jag sover hos henne i natt... Imorgon med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0