Kvick som en val

Jag är trött. Jättetrött. Trött på skolan och trött på att inte sova så mycket jag egentligen behöver.
Har textkommunikation, det är inte roligt någonstans att sitta i tre timmar utan att direkt göra någonting, när man är för trött för att lyssna, för att kunna läsa, för att orka bry sig.

Gud vad negativ jag låtit det senaste, nu är det faktiskt inte så att jag gått runt och varit så apatisk som jag faktiskt låter. Men kan inte påstå att min vardag sedan skolan började har varit speciellt givande.

Sitter och är fett ball med spotify och låtsas att jag skriver min uppgift som jag faktiskt försökte läsa igenom men var alldeles för trött för att ta in. Känns som att jag drunknar i skolarbeten redan nu men "hinner" aldrig göra någonting, med andra ord är jag för trött. När jag kommer hem från skolan så lägger jag mig ner och dör, i ett tillstånd där jag inte är mottaglig för den information jag behöver ta in för att klara mig i skolan. Förutom på helgerna då, men då vill jag ju göra annat, saker som får mig att ta mig igenom vardagarna, leva lite. Men jag antar att det inte fungerar utan att jag helt enkelt mer eller mindre får sluta leva under skolåret.

Pissråtta. Fult ord.
Ifall någon vill veta så är det svårt att intervjua valar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0