Kompåmassabrarubrikermensåglömdejagbortalla.


Den frågan har jag ställt mig själv ett antal gånger svaret är helt enkelt för att jag vill ha en framtid, man kommer ingenstans utan en utbildning. Jag vill även senare plugga vidare på högskolan, känns som även som att arbetssättet där kommer passa mig bättre, och det lär ju inte hända utan gymnasieutbildning. Jag har flera gånger övervägt att hoppa av gymnasiet, men har insett att jag är för bra för det. Jag är inte dum i huvudet, jag är faktiskt ganska smart när jag väl anstränger mig. Men om jag inte ens går ut gymnasiet kommer jag aldrig att få användning av det. Däremot funderar jag på att kolla upp ifall jag kan plugga på distans.

Vet att jag varit extremt negativ till det mesta på bloggen det senaste, det är helt enkelt för att jag är sjukt missnöjd med saker och ting nu men jag tar hellre ut det på min blogg än på mitt sociala umgänge av uppenbara anledningar, haha. Har förövrigt suttit på strandgatan i stort sett hela kvällen, helt okej... Jag och Möller har kommit fram till att vi får 23550 kronor i månaden för lite och dygnet är 12 timmar för kort för att vi ska kunna uppfylla det som förväntas av oss och samtidigt må bra själva. Känns bra! Eller? 

Nej, nu ska jag ge efter för min migrän och sätta på någon dålig serie som jag förhoppningsvis till slut kommer somna till. Gnite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0