Judomir tog Europas alla slevar. Vad gjorde han med de?

Det är som att alkohol flyr från mig. Haha, hade vin... Sedan hade jag inte det längre, utan att jag drack upp det. Aja, ska till Vänersborg sen, fest i någon replokal eller någonting. Förstår inte så mycket men jag drar med. 

Haha, jag känner mig jätteelak idag... Eller det brukar jag göra men idag har jag verkligen fått hindra mig själv extra mycket från att gå över gränsen från "skämta" till "diskriminera", haha. Brukar inte bry mig så mycket om vad jag säger till folk jag inte tycker om, men det fungerar inte med vissa personer. Höehöe.

Annars så har jag en djup ekonomisk kris och jag vill ha mitt studiebidrag nunununu. Måste för övrigt sluta spendera mina pengar innan jag får de, det resulterar ju bara i att jag måste ge bort halva studiebidraget när det väl kommer. Hatar september, kommer få röka äckelfattigcigg månaden ut när jag egentligen vill ha mina kära marlboro fresh nu när jag har ont i halsen. MEN NEJ. Huehue. Borde börja jobba, då hade jag kunnat köpa cigg, chips och folköl en kväll som denna... Inte för att jag skulle få för mig att slösa pengar på chips, men ändå.

Bläh, nu ska jag göra mig i ordning och jag vet verkligen inte vad jag ska ha på mig alls, allt sitter bara jättefel och jag känner mig stor som ett jävla berg idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0