Jagvillhemnunununu

Jagvillhemjagvillhemjagvillhemjagvillhemjagvillhemjagvillhem. Fast ifall jag går hem ångrar jag mig.
 Jag orkar verkligen inte vara i skolan just nu, jag orkar inte ha text, jag orkar inte koncentrera mig just nu. Jag har alldeles för mycket annat att tänka på. Igår var en av de värsta skoldagarna någonsin, hela dagen kändes som en extremt lång kvälls-/nattkurs. Jag känner att jag inte riktigt är kapabel till att genomföra det skolarbete jag måste nu, jag har hur mycket skolrelaterat som helst som jag måste göra, måste komma ikapp det jag missar genom att vara halvt död och mentalt frånvarande under lektionstid. Men samtidigt har jag hur mycket annat som helst jag måste ta itu med.

För tillfället har jag textkommunikation, jag har bland annat en analys att göra... Samt en förberedning av en intervju till ett personporträtt... Men gör jag det? Nej, jag sitter här och klagar. Lyssnar på musik och försöker ignorera att jag börjar bli sjukt förkyld. Tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0