Jag, du och mina paket.

- Hård tjej
Hehe, hade egentligen orientering idag. Men jag orkade verkligen inte springa runt i lera i typ tre timmar när jag känner mig förkyld och kan ligga hemma istället. Så jag har tagit det lugnt hemma idag, kollat lite på biggest loser och druckit en jävla massa kaffe. Har druckit upp ett halvt paket kaffe igår och idag. Värt, gott. Träffade Möller lite också, en tant slog henne med sin väska för att vi satt på trottoaren. Så ska jag också bli när jag blir gammal, gå runt och slå folk på grund av diverse obefintliga anledningar bara för att jag inte har någonting bättre för mig.

Har varit så underbart att inte vara i skolan dessa två dagar att det verkligen tar emot när jag tänker på att jag måste dit imorgon.

Vädret är helt insane för övrigt! Det går från spöregn till helt klar himmel med massa sol och tvärtom på några minuter. GALET!!!!111one. Eller vah?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0