.

Igår var intressant men ganska meningslös, var i Göteborg och så meneh... Kan inte påstå att det var speciellt roligt.

Idag har jag legat i sängen i stort sett hela dagen och känt mig smått apatisk. Hade egentligen tänkt att plugga idag men jag har inte orkat. Gick inte upp förrän vid fyra och det var enbart för att jag var kissnödig. I och för sig var jag hemma vid halv tre igår och efter det låg jag och kollade på vänner med mamma tills det blev morgon och jag somnade i soffan. Så jag var jävligt trött imorse, mkey. 

Har bara varit ute i typ en halvtimme idag, och det var för att jag skulle köpa cigg... Som jag inte fick för att just denna gång då jag behöver cigg som mest fick de för sig att det skulle vara roligt att legga mig och inte sälja till mig. Värt. Får väl hitta någon som kan köpa i skolan imorgon... Bläh.

För övrigt så plockade jag ur min disk ur mitt rum som jag samlat på mig under ett par dagar, måste verkligen sluta ta nya glas varje gång jag ska dricka vatten... Det var jobbigt. 

Vitamin String Quartet – Kids

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0