DÖSCH

Idag fick jag fick jag höra en ganska lustig kommentar. Först kände jag mig smått förolämpad, sedan insåg jag att enligt mina värderingar så är det en komplimang. Så jag har varit glad större delen av dagen, haha. For real.

Vill inte till skolan imorgon. Huehue. Men jag måste... Har inte ens gjort klart läxor och shit under dessa två dagar jag inte varit i skolan, ehhe. Men, men... Får väl göra de i natt... Bäst för helgen att den blir festlig, för att jag kommer bli deprimerad eller liknande annars, för att just nu känner jag inte för att göra någonting annat än att ligga hemma, fast att jag vet att jag mår så mycket bättre när jag kommer ut.

Tror i alla fall inte att jag är med på idrotten imorgon, känner mig faktiskt sjuk på riktigt :(
Tror att jag ska duscha jättelänge nu... För andra gången idag... Tror att jag duschar för ofta...

Btw, jag saknar Jesper, vi hänger för sällan nu för tiden :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

om du hatar skolan så mkt varför går du i skolan då? du vet att gymnasiet inte är obligatoriskt..

2010-09-24 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0