BajskakaMOGENCHEY

Gårdagen var hemsk, skoldagen börjar med att jag på lektionen blir utskälld tre gånger, och sedan blir kallad pervers... Inte särskilt seriöst, men haha. Det var inte roligt i alla fall! Fast jag fick faktiskt G på det jävla läxförhöret från i fredags, trots att jag bara fick rätt på 2/5 och det var verkligen hemska svar... Aja, sedan hade jag även prov igår, det gick helt okej trots att jag glömde svara på lite saker... Sedan hade jag labb med naturkunskapen, fick någon lösning med silver i på händerna och får jag gå runt med svarta fläckar på händerna, jättefint. Allt bara... Gick jättebra, eller nej. Senare sov jag hos Angelica, vi skulle plugga hela kvällen... Vi pluggade inte ett skit. Fast hade egentligen inte förväntat mig någonting annat.

Nu ska jag se ifall jag kan ta en liten kafferast för att jag fryser nästan ihjäl i den här jävla salen. ÖEMÖFLEmrtö

Fast ja... Ni måste ju lyssna på min och Angelicas BÄSTA PLAYLIST! Finskit!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0