Are you happy?

Är så trött att jag drömmer medan jag gör mig i ordning. Lite spännande faktiskt, eller jag kanske ska säga SUSPENSE, då jag faktiskt har engelska senare.

Jag vet inte vad jag ska ha på mig idag, det vet jag aldrig... Jag tar det som ett tecken på att jag behöver köpa nya kläder, men jag har inga pengar. Kanske borde skaffa mig ett jobb, men när hade jag tänkt att jobba egentligen? Jag alldeles för trött för att jobba efter skolan, och helgerna är heller inget alternativ i och med att jag vägrar gå upp tidigt då jag vill vila ut, vägrar även jobba på kvällarna för att helgerna är ungefär det enda som får mig att ta mig igenom vardagarna... Så jag vet inte, jag kanske kan jobba på söndagar... Jag vill jobba med något lätt!

När jag blir 18 ska jag starta ett politiskt parti! Då får man pengar, och även en liten chans till att ändra på fittpolitiken vi har för tillfället. Men mer om mitt parti en annan gång, nu måste jag verkligen, verkligen göra mig i ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0