Äckel... peckel...

Jag och Jesper såg nog en av de vidrigaste filmerna som existerar tidigare idag. The human centipede. Blir sällan äcklad av filmer men det där var bara vidrigt... Tre personer blev fastsydda i varandra på ett led, där de två sista fick deras läppar avskurna och blev fastsydda med munnen i anuset på personen som satt framför och tvingades därmed äta avföring. Haha, se den! Det som stör mig är att sekvenser från filmen kommer vara fast i mitt undermedvetna tills jag dör. Ehe, fast jag har sett väldigt mycket störande och stötande bilder i mina dagar efter alldeles för mycket existenz- och slösurfande med vänner så jag klarar nog det här.

Annars får jag sådan extrem ångest av skolan att jag helt seriöst funderat på att hoppa av, eller kanske plugga på distans... För att jag orkar inte med det. Jag orkar heller inte gå och slösa bort tre år av mitt liv för att få ett jävla betygspapper. Jag lär mig ingenting. Jag lär mig lite saker innan prov, ibland, sedan glömmer jag bort det dagen efter provet. Så gör man det, om och om och om igen. Slöseri med tid och energi. Visst, det finns saker i skolan som jag vill lära mig, som jag faktiskt bryr mig om, men majoriteten av mina skoldagar går ut på att få tiden att gå så snabbt som möjligt för att jag mår så dåligt när jag är i skolan. Bläh, jag vet faktiskt inte ifall jag orkar med skolan längre. Ska kanske dit imorgon... Om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0