Vinter + Höst ≠ Vinst

Tror att jag börjar bli sådär äckligt sjuk igen. Jag har ont i huvudet, i halsen och mår bara allmänt dåligt. 
Nu vet jag varför min vinterdepression smög sig på redan under hösten, för att det är fucking höst och vinter på samma gång. Det snöar... Jättemycket... Samtidigt som det är löv kvar på träden. Jag orkar inte. Det är den 21a Oktober och det snöar jättemycket... Eller jag vet faktiskt inte hur vädret är just nu i och med att jag bara kollat ut genom fönstret en enda gång sedan jag kom hem, det var ingen vacker syn. Ifall det är lite för mycket snö när jag vaknar imorgon så vägrar jag gå till skolan. Vägrar. 


Vill gråta. Finns ingenting som jag hatar så mycket som vinter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0