All you see is where else you could be.

Chillar med min bror och lär honom allt man behöver veta här i livet. 
Har saknat honom otroligt mycket och det känns underbart att han är här med mig i stan.

Undrar vad kvällen har att bjuda på. Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra, hoppas bara att jag väljer rätt... Det är ju faktiskt lördag.

Igår var en jättelång dag. Övningsnationella, stan, hem till Angelica med folk, hade på mig en rosa klänning med rosa linne till... och en massa andra roliga outfits, drack folköl, hade roligt, drog till Jespers replokal, drog till honken, såg film och spelade streetfighter. Fin dag, men när jag kom hem var jag utmattad, efter att knappt ha sovit i en vecka och inte hunnit äta sedan tidigt dagen innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0