Pejjn

Pluggar för fullt... Typ... Inte. 
Läste faktiskt typ sju sidor i min naturkunskapsbok, tog sådär en och en halv timme, kan bero på att jag kollade på How I met your mother samtidigt... Jag minns inte någonting alls av vad jag läste. Sedan har jag även matteprov om jag vill imorgon... och så har jag två artiklar som ska vara inlämnade, varav en av de skulle vara inne absolut senast i fredags. Gud vad bra det går för mig alltså. Om någon vill veta så smakar snus mentol om man förvarat den i ett cigarettpaket tillsammans med Marlboro Fresh... Ifall ni vill veta alltså. För övrigt så har kiosken som jag alltid köper cigg i och hade den trevligaste personalen på ett tag stängt och byter ägare igen. Det är väl sådär 20de gången de gör det på några år eller så. Nödvändig fakta! Speciellt för er som inte vistas här i Trollhättan! 

Jag funderar på att söka jobb, allvarligt talat. Jag behöver pengarna... Jättemycket. Vill jobba jättemycket så att jag har råd att flytta hemifrån när jag fyller 18, skulle vara otroligt skönt ifall det gick. Fasteh, kollade på jobb nu och insåg att jag aldrig kommer att få jobb... Eftersom att alla jobb vill anställa folk med jobberfarenhet och jag har aldrig jobbat i hela mitt liv... Till de få arbeten som inte kräver större utbildning eller tidigare erfarenhet krävs körkort eller att man är minst 18 år. KUL LIV. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0