Perfect ruler.

Det fanns inte 100.000 på mitt konto idag. Tro mig, jag kollade... Det fanns ganska exakt 7.72kr, vet inte riktigt vad jag ska med 7.72kr till då inget jag vill köpa för den summan kan betalas med kort. Hm. Men på fredag kommer det extremt efterlängtade studiebidraget... Som kommer att ta slut på max en vecka.

Först nu jag inser vad klockan är, trodde att det var eftermiddag... Kanske runt sju sådär skulle jag ha chansat på som max. Jag är jättepigg och morgondagen kommer bli ett helvete. Jag kommer att vara trött... Väldigt trött. Tur att det är lov nästa vecka... Annars hade jag tagit ett litet eget lov resten av den här veckan. 

Känns jobbigt att jag egentligen måste börja försöka sova snart... Nu när jag precis laddat ner Age of Empires... Kanske kan spela lite grand... Bara lite... Kanske en timme eller två bara... Kommer ju inte direkt somna än i alla fall.

-OZ- – MirroR <- Underbar låt om någon vill veta. Har fastnat lite för -OZ- igen. He-he, så bra att man kan lipa.

Trying to figure out what you like,
just to know what to become.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0