Stora och små saker.

Höehöe, hej. Hade bara en lektion idag... fast den var tre timmar... och jag kom till skolan tidigare än vad jag hade kunnat då min första lektion var inställt. Bläh. Åkte hem till Angelica efter skolan, för att vi skulle skriva vår labrapport, fast mest för att jag inte orkade gå av bussen. Haha. Vi skrev aldrig vår labrapport... Vi kollade på Love Hina istället. Haha. 

Imorgon vill jag inte gå till skolan... Verkligen inte, men det ska jag göra ändå för att jag måste dit och hämta min hemtenta... Yey.

Jag är bitter... Igen. Det är bara för att jag håller på att trappa ner på rökningen... Säger vi... 
Min blogg suger nu för tiden... Jag orkar inte skriva om saker som har någon mening och det händer ingenting i mitt liv just nu som är lämpligt att skriva här. Fast till er förvåning så händer det faktiskt massor med saker, stora saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0