Mysmåndag och fulfredag.

Jag har infört någonting som heter mysmåndag och fulfredag i skolan. Det innebär att under dessa två dagar orkar jag verkligen inte göra mig i ordning utan under måndagar tar jag på mig en stor tröja och bekväma jeans eller dylikt och under fredagar tar jag verkligen på mig det första jag hittar för att jag inte hinner eller orkar någonting annat. Sminket och håret ska vi inte ens tala om...


Mysmåndag...

Inte för att jag orkar bry mig om hur jag ser ut i skolan de andra dagarna heller men... Två av fem dagar i veckan har jag i alla fall någonting att skylla det på. Haha. Nu ska jag dricka kaffe, jättemycket kaffe... och sedan skriva klart ett personporträtt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0