I have to go.

Igår var ingen bra dag. Jag gick till skolan enbart för att jag har så dålig närvaro på idrotten och jag kände att jag var tvungen att vara med, sedan visar det sig att vi inte ens hade idrottslektion för att läraren kom aldrig, men vi chillade i idrottssalen ändå. Var med på engelskan och historia också, vilket gjorde mig så arg och bitter på samma gång att jag trodde att jag skulle sprängas. Men det gjorde jag inte. Så kom jag hem, vill ta det lugnt en stund, men nej, får ett extremt jobbigt samtal istället och jag känner att jag bara vill sitta hemma hela kvällen egentligen. Men det gjorde jag inte. Värt. Idag ska jag plugga psykologi jättelänge hade jag tänkt. Kul liv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0