Hav, cigg och utbrändhet.

Jag är så arg, så arg. Satt hela dagen och skrev i onödan igår, för att vi fick TVÅ veckor till på uppgiften idag. TVÅ VECKOR. Ifall han hade sagt det lite tidigare så hade jag sluppit stressa röven av mig... Men aja, detta betyder i alla fall att jag inte har psykologi på två veckor vilket innebär sovmorgon! Gatt. 

SnyggCornelia - SnyggCassandra - Ett hav av alla mina anteckningar. 

Lägg märke till hur inte alls svullet mitt högra öga var... 
Haha, svullnaden hade försvunnit lite imorse, men kunde ju fortfarande se det men igår kunde jag ju inte ens öppna ögat... Nu är det nästan helt borta i alla fall. Yay. 

Annars mår jag psykiskt dåligt för att vårt kaffe tog slut imorse och mamma glömde köpa nytt... Får se hur jag tar mig till skolan imorgon. 

Annars två så håller jag på att trappa ner på rökningen nu, det går faktiskt rätt bra. Dag 2.

Kommentarer
Postat av: cornelia

vilken fin bild på mig! Tack

2010-10-17 @ 09:15:50
URL: http://blackballoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0