Fucking Peter Pan.

Jag önskar att det kommer att finnas 100.000kr på mitt konto när jag vaknar imorgon. Skulle behöva det känner jag. Så att jag kan köpa de där kläderna och sminket jag vill ha... Men också ha råd till en resa mot värme, Thailand skulle sitta bra, jag är trött på Sverige, jag är trött på kyla. Jag behöver ett miljöombyte innan jag blir utbränd. Jag vill åka utomlands... Själv. 

För övrigt så har jag försökt somna sedan jag kom hem, men det är lite som att jag bara blir piggare och piggare ju längre jag är vaken.

Kommentarer
Postat av: Randy

Jag kan åka till samma ställe så kan vi ignorera varandra tills det blir dags att snacka med någon. Känns hårt när du säger att du ska åka själv.

2010-10-26 @ 21:43:11
URL: http://randy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0