Fin skit.

Vill gå och duscha men kan inte riktigt slita mig från musiken. 
Lyssnar på -OZ-... De är sjukt bra... Lyssnar även på The Dead Weather, de är nästan lika bra. Med andra ord helt underbara. 

Känner att mina inlägg har börjat bli ganska kortfattade, funderar på att gå över till tumblr, känns lite mer som min grej nu för tiden. Men vet inte riktigt om jag är redo att lämna den här bloggen... Haha. 

Saknar emmaboda sjukt mycket...
Vårt camp var så jävla rent sista dagen! CAMPISS.
Är förövrigt sjukt fin på den här bilden...
Man brukar ju vara det när man varit på festival där det regnat och när man inte duschat eller fixat håret på fem dagar har jag hört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0