?

Jag har så mycket att göra, men jag gör ingenting. 

Ge mig sommarlov igen. Nu. 

Lite global uppvärmning utan permanenta konsekvenser skulle inte sitta fel. 

Kanske skulle behöva en del pengar också, så att jag blir ekonomiskt oberoende livet ut, så att jag slipper göra allt det där jobbiga och fokusera på att leva istället, fokusera på mig själv och sånt där annat nödvändigt. 

När jag ändå är igång kan vi gärna lägga på sådär sex timmar på varje dygn också, så att min dygnsrytm blir normal, så att jag kan leva normalt. Så att jag har tid, så att jag orkar.

Jag är pessimist och narcissist eller är jag realist? Det är inte mig det är fel på, det är omständigheterna jag lever under. I mitt huvud är det i alla fall det. 

Känner att vinterdepressionen börjar träda fram. Jag vill inte göra någonting längre, jag bara väntar på bättre tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0