Crimewave

-OZ- och Crystal Castles gör min kväll. Fint.
Imorgon har jag uppsatsskrivning men efter det är det lov(och studiebidrag!)! Lovet kunde inte ha kommit bättre då jag är så sjukt utmattad för tillfället... och utan pengar.

Förut såg jag någonting som var så roligt att jag inte trodde att jag någonsin skulle tycka någonting var roligt igen. Den känslan följdes av en våg av ångest. Mycket spännande. Misstänker att jag är bipolär eller någonting. Någon gång ska jag skriva ner alla känslor jag oprovocerat känner under ett par timmar.

En kines i morgonrock med håret bakom örat.

Edit: Haha, trampade precis på en spegel och fick glas i hela foten. Feels good man. Tänkte ju sova snart.

Det kändes precis som första gången. Jag ville springa. Gömma mig. Äcklades av dig. Men de där tankarna du lämnar efter dig får mig att vilja vända. Så bra. Så perfekt. Tills vi möts igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0