Cover me in gasoline

Jag är trött på folk som inte förstår. Jag är trött på inkompententa idioter. Jag är trött på folk som inte kan läsa mellan raderna och inte kan förstå det som är outtalat men ändå uppenbart. Jag är trött på folk som inte förstår att alla inte ser saker som dem själva. Jag är trött på folk som inte förstår att det inte finns mer, än det där lilla de ser. Jag är så trött på människor att jag kan spy. Jag är så trött på folk som försöker säga åt mig hur jag ska leva mitt liv trots att de inte vet ett jävla piss om mitt jävla liv. 

Nu ska jag skriva klart min jävla hemtenta, skicka in den, läsa två kapitel i en bok som har så små bokstäver att jag kommer behöva förstoringsglas, sedan svara på lite frågor om det jag läst... Eller så går jag och lägger mig och sjukanmäler mig imorgon...



"You don't know a thing about my sins."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0