Bråka med livet lite ba'

Chillar lite med livet... Eller det känns lite mer som att jag bråkar med livet för att vara ärlig. 

Jag är så stressad över allting att jag vet inte vad jag ska göra av mig själv... Jag vill bara sova. Men sådant har jag inte tid med. De som säger att vi på media inte gör någonting kan dö, för ifall man är dum i huvudet, som jag, och väljer till alla ämnen som är jobbiga att läsa så blir det faktiskt väldigt mycket. Läser tio ämnen för tillfället, och jag tror att jag har saker att göra i dem alla. Vill tillbaka till grundskolan, eller till den tiden jag absolut aldrig behövde plugga hemma eller inför prov över huvud taget för att jag redan kunde allting. Tror att det gjorde mig lat... Att ha det för lätt i skolan för mitt eget bästa alltså... Det känns konstigt nu... Att gå till skolan och få höra saker man inte hört en miljon gånger innan och vara tvungen att lyssna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0