17 namn 5 Karl

Ångest. 
Igår försökte jag lära mig allt som hände i Europa under renässansen, alla kungar/kejsare/randomregenter/upprorsmän vad de gjorde och var de gjorde det. Det gick inte så bra, för att när jag vaknade imorse hade jag glömt bort precis allt. Plus att jag knappt sovit alls, vaknade halv sex och insåg att jag hade drömt att jag var kung, kungar i andra länder blev avsatta, avrättades lite hit och dit, dog av ålder osv. men jag kunde inte namnen på dem. Undra varför jag drömde det... Säh. Haha, jag tror att jag tar det här lite för seriöst, men jag har verkligen aldrig legat så dåligt till i ett ämne som i historia, förutom i franska men där berodde det enbart på brist på engagemang och vilja, tänkte ju hopppa av men jag fick ju inte. Haha.
Bajs. Hej IG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0