Höst.

Jag är jättetrött. Verkligen jättetrött... Och väldigt utmattad.
Men jag kan inte sova. Jag är rastlös... Väldigt rastlös... Men för trött för att göra någonting. 
I och för sig kan jag vara vaken hur länge jag vill i och med att jag vad jag vet inte har någon speciell tid att passa imorgon. Meningsfullt allt känns nu... Jag sitter och vänta på att tiden ska gå... och tänker, lite för mycket på fel saker. Bläh. 

Jag hatar hösten. Saknar emmaboda. 



Kvällens soundtrack:
Edward Sharpe & The Magnetic Zeros – Home
Marina And The Diamonds – I Am Not a Robot
Radiohead – Karma Police
Placebo – Fuck U
MGMT – Time To Pretend
Death Cab for Cutie – Your Heart Is an Empty Room
Maskinen – Kärlek Vid Sista Ögonkastet
Och ett par låtar till... Fina grejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0