Dick like an airplane.

Är trött efter en dag med sju timmar med föreläsningar på schemat, vissa mer intressanta, ingen var speciellt bekväm. Jag fick sluta fyra timmar efter vad jag egentligen skulle gjort men det var det nog värt ändå, jag slapp engelska, mediekunskap och vissa saker vi hörde var faktiskt ganska underhållande. Vi lyssnade bland annat på hon som har kaffekokarkokboken.blogg.se, en filmproducent för Zentropa (som gjort bland annat Antichrist), fotografer som jag inte minns namnet på men de hade en massa bra bilder och en av de hade fotat en hel del rockfotografier vilket var helt okej att sitta och kolla på (att sitta och kolla på bilder på Dregen under lektionstid sitter ju faktiskt inte fel...) om man jämför med vad vi brukar göra i skolan, alltså ingenting, eller sitta och vara frustrerad. 

Äsch, nu ska jag kolla lite på the big bang theory! 

Saknar min bror lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0