Time To Pretend

Lyssnar på MGMT och är lite grinig över att jag inte är 18 än... Då hade jag ju kunnat se dem när de kommer till Stockholm, men icke. Man är ju bara nästan 18 år. Nästan. Inte så jävla roligt att jag fyller år efter majoriteten av mina vänner heller. Min sommar kommer att suga. Haha. Funderar på att inte somna i natt... Ska ändå upp om ett par timmar för att hinna duscha innan Göteborg... och med några timmar så menar jag fem timmar. Så det kanske är värt att sova den tiden ändå... Om jag bara hade kunnat somna hade allt varit jättebra. 

För övrigt känns det som att lovet typ är slut, trots att knappt hälften har gått.

I'm feeling rough, I'm feeling raw, I'm in the prime of my life.
Let's make some music, make some money, find some models for wives.
I'll move to Paris, shoot some heroin, and fuck with the stars.
You man the island and the cocaine and the elegant cars.

This is our decision, to live fast and die young.
We've got the vision, now let's have some fun.
Yeah, it's overwhelming, but what else can we do.
Get jobs in offices, and wake up for the morning commute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0