Kallt.

Trots min sovmorgon kände jag någon gång runt två timmar innan jag egentligen skulle upp att jag bör kolla ut genom fönstret... Det var det sämsta jag gjort då min blick möttes av en jävla SNÖSTORM! Detta gjorde mig så upprörd att jag omöjligt kunde somna om. Och det var inte bara en liten storm samtidigt som det snöade lite grand, utan det var/är extremt. Jag såg en tant bli omkullblåst och nästan nedgrävd i snö pga. den jävla stormen. 

Vet inte ifall jag kommer att gå till skolan än. Det är kallt, blött och äckligt, inte för att det kommer vara mycket bättre imorgon, men jag tänker att det kanske i alla fall inte blåser så mycket snö att man inte kommer kunna andas.
Är det nu man ska sluta göra sig i ordning eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0