How I met myself.

Har sovmorgon imorgon också. Men det hjälper ju inte mig egentligen eftersom att jag alltid brukar somna först vid 5-tiden och vakna vid 7 när jag har sovmorgon. Känns bra att jag har det två dagar i rad då. Är pigg som fan nu... Nej. Som tur är ska vi gå på bio med skolan både imorgon och på torsdag så veckan blir ju inte speciellt jobbig.

Annars har det känts som jul hela dagen. Eller som att det varit typ 18-10 december, och det är inget positivt. Bara för att det är snöstorm betyder det inte att det är acceptabelt att sjunga jullåtar och planera julen över huvud taget. Bläh, snön ger mig bara starka flashbacks från förra året, inte okej. 

Känner mig som ett MVG-barn ibland, haha, nej men, fick tillbaka psykologin igår och en debattartikel idag och fick MVG på båda. Fast förtjänade dock inte det på debattartikeln, det var bara irriterande. Visste ju knappt vad som definierar en debattartikel var när jag skrev den och texten var mer lik en krönika. 

Näeh, nu är det dags för How I met your mother tills jag somnar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0